Efectuarea unei cereri de comanda pe site-ul www.oemgear.ro reprezinta acordul dumneavoastra cu termenii si conditiile de mai jos:
In urma cererii de comanda efectuate pe site email-ul trimis este generat automat si nu este confirmarea ca produsele sunt pe stoc. Cererea de comanda se modifica in comanda valida si se onoreaza dupa ce sunteti contactat si vi se confirma stocul si pretul reperelor comandate.
Informatiile furnizate catre www.oemgear.ro sunt folosite numai in scopul pentru care au fost introduse (efectuarea cererilor de comanda sau a cererilor de oferta), conform legilor in vigoare. www.oemgear.ro nu furnizeaza adresa dumneavoastra de e-mail unor terti, nu incurajeaza spam-ul si nu face publice datele furnizate de clientii sai fara acordul explicit al acestora.
Produsele comercializate prin intermediul www.oemgear.ro sunt noi, in ambalajul original al producatorului. De asemenea, atat pretul cat si specificatiile tehnice nu reprezinta nici un fel de obligatie contractuala, si pot fi schimbate fara nici o notificare in prealabil. Fotografiile produselor au caracter informativ si pot exista diferente intre acestea si produsul in sine.
Produsele comercializate de www.oemgear.ro se livreaza numai in urma cererilor de comanda confirmate telefonic, in limita stocurilor disponibile. Modificarea preturilor produselor afisate pe site se poate face fara o instiintare prealabila.
Va rugam insistent ca la primirea coletului sa receptionati cu atentie piesele primite! Eventualele sesizari legate de lipsa unor repere sau de avarierea lor pe durata transportului trebuie reclamate agentului de la firma de curierat chiar la primirea coletului; este obligatoriu incheierea unui proces verbal de constatare cu reprezentantul firmei de curierat ! Sesizarile ulterioare vor fi extrem de greu de solutionat, deoarece fara acest process verbal firma de curierat nu va mai putea fi trasa la raspundere ! Daca produsul primit este deteriorat (lovit, zgariat, fisurat, ciobit, spart) iti recomandam sa refuzi livrarea. Daca totusi ai acceptat coletul, iti recomandam sa soliciti curierului completarea unui process verbal si sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 24 de ore de la livrare prin completarea formularului de contact sau pe mail la contact@oemgear.ro. Necompletarea procesului verbal in prezenta curierului care a efectuat livrarea si orice sesizare ulterioara va ingreuna solutionarea pozitiva.