Daca aveti o problema cu un produs comandat de la noi, care nu a fost rezolvata de catre Departamentul Tehnic sau de catre Departamentul Vanzari, aveti posibilitatea de a returna produsul. Dreptul de retragere se face conform OUG 34/2014 art. 9/1 in termen de 14 zile – conditiile si modalitatile de exercitare a dreptului de retragere, pentru cazurile prevazute in prezenta ordonanta, sub forma clauzei urmatoare: „consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere”
Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.
Returul se va face prin aceeasi modalitate ca la expediere. Nu solicitati contravaloarea produselor returnate in sistem ramburs. Acestea se vor returna dupa receptionarea produselor de catre reprezentantii nostri.
GARANTIE
Toate produsele comercializare pe oemgear.ro beneficiaza de garantie conform legislatiei in vigoare. Consumatorul trebuie sa informeze vanzatorul asupra oricarui defect constatat in perioada de garantie. Garantia este oferita produselor care prezinta defecte de fabricatie. In cazul in care o piesa nu poate fi schimbata sau reparata, atunci se va restitui contravaloarea acesteia. Garantia este valabila cand piesele se monteaza intr-un service autorizat de catre Registrul Auto Roman(R.A.R). In termenul de garantie, se asigura garantia produselor defecte din cauze neimputabile consumatorului, prin reparare sau inlocuire.
Termenul maxim de remediare a garantiei este de 15 zile calendaristice si curge de la data la care unitatea specializata de service a luat la cunostinta de deficientele reclamate de consumator. Aceasta data coincide cu data la care produsul reclamat defect, insotit de cererea de solicitare a garantiei, a fost receptionat efectiv de catre OEM Fashion SRL.
OEMGear nu isi asuma raspunderea garantiei iar aceasta poate fi anulata in urmatoarele cazuri:
Piesa nu a fost montata intr-un service autorizat R.A.R. pentru tipul de manopera executata
Piesa nu a fost montata corespunzator sau a fost montata impreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate
Piesa a fost folosita in alte scopuri decat cele indicate de producator
Piesele prezinta urme de lovituri, indoituri, deformari, rupturi etc.